جمعه 14 اردیبهشت 1403
استاندار گیلان  :
حضور پرشور مردم ، لبیک گویی به ولایت و اعدام پایبندی
به آرمان های بلند انقلاب راه امام ، مکتب رهبری و شهداست .
 
 
استاندار گیلان در حاشیه اجتماع سالروز پیروزی انقلاب در رشت :
حضور پرشور مردم ، لبیک گویی به ولایت و اعدام پایبندی
به آرمان های بلند انقلاب راه امام ، مکتب رهبری و شهداست .
 

 

 

 

 
سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار گیلان حضور همیشگی مردم در شرایط مختلف جوی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت را موجب ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان دانست و گفت: این حضور؛ فریادی رسا در لبیک گویی به ولایت و اعلام اعتقاد راسخ به آرمان های بلند انقلاب ، راه امام ، مکتب رهبری و شهداست.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (جمعه) در حاشیه حضور در اجتماع پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در میدان شهدای ذهاب رشت، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این روز، یکی از برکات انقلاب را حضور در صحنه مردم، مشارکت و بینش بالای سیاسی آنان عنوان و خاطرنشان کرد: این ملت، از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا امروز ، هر ساله با آرمان های انقلاب، امام راحل ، رهبری گرانقدر و شهیدان والامقام میثاق می‌بندند.
 
وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه و نفی سلطه ملت ایران؛ تجلی اراده ملت انقلابی ما در ۲۲ بهمن است.
 
استاندار گیلان همین مولفه را موجب ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده  خواهی های دشمنان و پیروزی مقابل آنان ذکر کرد.
 
دکتر عباسی با یادآوری اینکه پیروز میدان همین مردمی هستند که در شرایط مختلف جوی همیشه در صحنه حضوری موثر دارند؛ گفت: ملت با فریادی رسا، به ولایت لبیک می گویند و به آرمان های انقلاب ، راه امام ، مکتب رهبری و شهدا پایبندند.
 
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان همراه با اقشار مختلف مردم حضور داشتند،  حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی کرد.
خبرنگار : حمیدرضا رحیم زاده

 

 







Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna